Silvia Rodríguez Pérez, Alfonso Ruiz de Aguirre Bullido
de l'1 al 4 de juliol
Curs presencial de dilluns a dijous (12 h), i divendres sessió plenària dialogada i debat posterior (3 h, assistència obligatòria). Total 15 hores
de 12 h a 15 h
15
En línia
Ha estat sol·licitat el reconeixement d'aquest curs dins el Pla de Formació del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. En aquests moments es troba pendent de resolució.
45,00 €
65,00 €
45,00 €
Els aprenentatges competencials posen la mirada en l'aplicació dels sabers. S'ofereixen exemples i consells per ensenyar la nova gramàtica des d'un enfocament competencial.
És llicenciada en Filologia Hispànica per la URV. Màster en didàctica d'espanyol com a llengua estrangera. Postgrau d'actualització gramatical i la seva didàctica. Sotscoordinadora de la PAU de llengua castellana. Ha participat en l'elaboració d'unitats didàctiques i situacions d'aprenentatge per a diferents editorials. Ha estar formadora al CDL, a l'ICE i al Departament d'Educació amb l'objectiu de desenvolupar ensenyaments competencials.
Llicenciat en Filologia Hispànica per la Universitat Complutense de Madrid i doctor en Lingüística per la Universitat de Saragossa. Ha estat professor de la Universitat d'Alcalà i de la Universitat de Virginia Occidental. Des de 2020 és formador del Curs d'actualització gramatical de la UNED i és formador a diferents CRP de didàctica de la sintaxi i la morfologia. És docent de secundària des del 1991 i coordinador de diferents projectes editorials.
Descripció del torn | Dies | Hores diàries | Professor/a | Aula | Streaming | Mode |
---|---|---|---|---|---|---|
La Nueva gramática de la lengua española i el Glosario de términos gramaticales: com ensenyar-les a secundària | 01-jul., 02-jul., 03-jul., 04-jul. | 3 | Alfonso Ruiz de Aguirre Bullido | Joan Pelegri | No | Presencial |
La Nueva gramática de la lengua española i el Glosario de términos gramaticales: com ensenyar-les a secundària | 01-jul., 02-jul., 03-jul., 04-jul. | 3 | Silvia Rodríguez Pérez | Joan Pelegri | No | Presencial |